Miniminimini Hipp kavanoz puresinde fare zehri cikmis mama kullanıyorum o marka canim cok sıkıldı mamalarda da bir sey varsa :(korkuyorum
Elvinemine Miniminimini artık neyin doğru olduğunu şaşırmış durumdayım yeminel.kaşki suyumuz olsaydı mamaya ihtiyaç duymasaydik.o yüzdende 6ayi bitirdikdən sonra inek sütüne gececeegim.inek sütünün içeriğini biliyorum en azından micim rahat eder
sumeyyeravza Miniminimini kavanoz mama dediğiniz şu elma armut püresi mi? Ben onu evde kendim yapıyorum ama toz mamasını kullanıyorum hippin. Üzüldüm şimdi.
juli_naz Miniminimini bende Hipp alıyordum ..4-5 kavanoz aldım şimdiye kadar ama çağrı yapıldı almayın ve dikkat edin diye (şu ki ben Türkiye’de değilim
banauygun Miniminimini neden böyle bişey yaparlar ki yaa daha önce mamalarda da çıktı birşeyler ne oldu onlara yaptırımı ne oldu hiç bişey hala reyonlards görüyoruz fare zehri ne demek ya kaç çocuk yedi şimdi onu yaptırımı ne olacak yine hıc bişey iyiki emiyor çocuğum mama alan bebekler için çok üzgünüm keşke her anne emzirebilse yavrusunu kavanoz mama kendim yapıyorum çok basit o zaten
cilginhatun2 Miniminimini malesef zaten saglikli değillerdi bu haberleşiriz saglikli olmadığı daha da net oldu
dygskerem Miniminimini yorumda açıklama yapmıştı fare zehrinin onlarla bi ilgisi olmadığını yurt dışında bi markette içine koyduklarını yazmıştı güvendiğim nadir markalardan biriydi 🥲 ne kadar inanılır bilinmez
myangelson Miniminimini almadım ama gece için kaşık mamasını almıştım toz olan oğlum sevmemiş kalmıştı öyle çöpe atayım onu da o zaman
mitgel Turkiyede değil baska bir ülkede oldu bu olay ve dış kaynaklı olduğunuacikladiklarini okudum sabotaj gibi düşünülüyor
papatya5858 Miniminimini hipp açıklama yaptı.Türkiye ile ilgili bir sorun yokmuş.Sadece market rafında iken içine zehir eklemiş biri o kdr.
sancarmom Miniminimini Cidden çok sevdiğim güvenerek verdiğim hatta yurtdışına gidene meyve suyu ve farklı çeşitlerini aldırdığım bir markaydı üzüldüm yani dışarıda müthiş oluyordu yemek yemediğinde diş sancısında vs vs saçmaladılar iyice evde yaptığım 1 saat sonra kararıyor onuda bebeğim sevmiyor tadı değişiyor diye
seros3535 Miniminimini En güvendiğim markalardan biriydi evde iki tane vardı direk çöpe bastım iyiki De vermemişim . İstedikleri kadar açıklama yapsınlar o güven gitti Bir kere
cokbilmismom Miniminimini kavanoz mama bende çok zorda kaldığımda bugüne kadar 2 kere aldım oglum 2 yaşında. En güvendiğim markada hipp tek ondan almıştım ama hiç bir şeye güvenilmeyecek anlaşılan.. Ben o püreleri evde yapıyorum tek yapista 3 günlük oluyor hemen dışarı çıkarken atıyorum çantaya.
KLORAK Miniminimini O kavanoz mamaları kullanan var mı zaten ya, kendisi zaten zehir fare zehri olsa ne olur olmasa ne olur, mama çağrısı yapılmadıysa yine çiniz rahat etsin ama kutu bitince degiltirmeyi deneyin isterseniz
cokbilmismom Limonsekeri normal irmik ben bebek irmigini hiç sevmedim gerek yok ona un gibi bir şey o. Tanecikli yapısı irmigin daha güzel