gg3848 5.ayda en son gitmiştik , 8de gel artık dedi, ama 3-4 gün önce gecikmeli 6.ay aşısı oldu. Hemşireye söyledim, poposunu kaldıramıyordur dedi evet biraz toplu bir bebek minyon ama kilosu var umarım o yüzdendir. Üstelik benim sürpriz oldu bu bebeğim 4.bebeğim. Diğrleri prematüre dü ikizlerim ama onlar herşeyi daha çabuk yapmıştı o yüzdenxe biraz tedirginim. Her bebeğin farklı olduğu gerçeğide var ama işte anne zihni kaygılanmaya çok ytkın malum..