Grupyildizi nasıl bir zamana geldik ya, ablam da okul başında öyle diyordu. Biz para verirsek okul temizleniyor, biz para verdiğimiz için güvenlik var diye. Nasıl yani şaka gibi? Okullara hizmetli alınması devlete ne kadar maddi zarar verebilir? Her şeye dünya zam geldi. Ona buna. Yazıklar olsun bizi bu hale düşürenlere. Bizim zamanımızda bi aile vardı okulda kalırlardı. Kocası güvenlik eşi hizmetli.
Zaten bu maraştaki cani 2 saat lavaboda beklemiş. Biz hizmetli olsa belki böyle olmazdı. Yazık.