Emzik biberon vs chicco tavsiye ederim
Şampuan, biobaby cok güzel parasını sonuna kadar hakkediyor
Ateş ölcerler polygreen tercihim oldu ama kullanmak hic nasip olmadı inşallah olmazda
Deterjan, fakirin kiler cok güzel
Beşik park yatak aldım ama pişmanlık yaşıyorum kızım 11 aylık sürekli sallanmak istiyor ve alt bolmeye gecirdigim icin sallaması aşırı zor bir dahaki tercihim huggy swinmg marka olur
Bebek arabamız, prego arteon cok memnunum
Bebek dolap ve şifonyerini cilek mobilyadan aldık cok güzeller
Kıyafetlerimiz ebebek ve lcw h&m den
Pişik kremi ve yüz kremi icin mustela öneririm