Bir yıl olucak ağustos da hamileliğimin 4. Ayında başladı ciddi nefes darlığı sadece nefesim derin alamıyordum günlerdir hastaneden çıkmadım kardiyologlar göğüs hastalıkları psikolojik olduğunu öğrendim 4 ay psikolog la görüştüm tabi psikiyatri ilacıda başladım Selectra 25 le başladım şuan 8 ay dır 75 e çıktı hala diş sıkma göğüste daralma oluyo instgramda panikatak tepetaklak yazarı var fiziksel olduğunu söylüyor ve 9 dakikada tedavi uygulayıp geçtiğini söylüyor panik atagın ona gitmek istıyorum sizde araştırın mutlaka instgramdan Rabbim hepimize şafi ismi ile şifa versin