49 günlük hırıltılı öksürük olunca acile getirdim ilk hastaneye götürdüm ateş yoksa sıkıntı değil ateş olursa getir tekrardan dedi güvenemedim başka hastaneye getirdim orada akciğer filmi çektiler burundan test aldılar dua edin bir şey çıkmasın belirtileri neydi geçiren var mı çok korkuyorum acilde bekliyorum 🙏