Kızlar bebeğim yarın 15 aylık olacak anne baba demiyor mama diyordu onda demiyor her şeyi anlıyor getir dediğimi getiriyor göster dediğimi gösteriyor Takla at deyince Takla atmaya çalışıyor falan göz teması falan onlarda hiçbir sıkıntı yok yani anlıyor taklit ediyor cısss diyince cıss diyor tak tak dıyınce ta ta diyor bazen de at-attım gibi diyor okadar mama çok nadir yani normalmi ne zaman konuşur anlamlı kelime olur :(