Merhaba hanımlar oğlum geçtiğimiz çarşamba günü 1 yaşına girdi ama geri sürünüyor emeklemiyor yürümüyor yürüteçle her yere giriyor çıkıyo tutunup kalkmıyor koltuğu ben tutunduruyprum henüz sıralamıyor da 8 aylık doğmuştu acaba erken doğması bu saydıklarımı etkiler mi normalde ben kollarından tutunca adım atıyo birde cuma günü sünnet oldu hep uzandırıyorum yüz üstü dönmemesi gerekiyo oyuncaklarla arada televizyon açıp oyalamaya çalışıyorum sünnetten önce genellikle yürüteç de oyuncaklarıyla yüz üstü oyalanıyordu bi şekilde ama bu süreç zor geçiyo konuşmasında taklit yapmasında sorun yok baba -gel - cici gibi bi kaç kelime kullanıyo sünnet olduğu içinde çok fazla aktivite yaptıramıyorum