Merhaba hanımlar nasılsınız ilk çocuğum emmemisti ikinci emdi bir ay sonra 2 yaşına girecek sürekli ağlıyor meme ver diye bir kaç kişi öneride bulundu saçma geldi nasıl bırakabiliriz emmeyi emmese de parmağını emiyor ağlıyor anne meme ver diye gündüz bir türlü oyaliyorum ama gece uyumuyor 3-5 gibi kalkıyor aç kaldığı için mi alışkanlıktan mi ? Yardımcı olursanız sevinirim iyi günler diliyorum 🌸🌸🌸