cinarinannesiiii Kızlar oğlum 7 aylık gece sürekli gaz sancısı karın ağrısı çekip uyanıyor doğduğundan beri gazlı bi çocuk aynı durumu yaşayan var mı uykuları çok bölünüyor yavrumun gündüz rahat uyuyor ama gece olunca başlıyor
aynak cinarinannesiiii benim bebeğim de dört aylık şimdiye kadar ara ara kalkıyordu gazi vardı evet ama dördüncü aydan sonra daha sıklaştı özellikle geceleri saatte bir kalkıyor meme sakinleşiyor ben de meme veriyorum öyle tekrar uykuya dalıyor ama gerçekten çok zor dördüncü ayda neden başladı onu da anlamış değilim
nurasln cinarinannesiiii benim yegenimde aynı durum vardı çocuk iki yaşına girdi hala huzursuz şu anki durumu gazdan mi biliyorum ama kolik bebekti o hiç kakasını falan da yapamiyodu biraz uzun sürdü geçecektir inşallah Allah yardımcınız olsun