Merhaba hanımlar bebeğim 4 ay 20 günlük büyük oğlum bir hafta önce hastalandı ateş öksürük burun akıntısı ile simdi toparladı o ama sanirim bebişimize bulaştı burnu sürekli tıkanıyor büyük insan gobi hapşırıp akmaya başladı. Ne yapmalıyım hemen doktora gitmeli miyim bu arada sadece anne sütü alıyor. Ne kadar zamanda geçer başından geçen var mı daha çok küçük. Ateşini ölçüyorum birde 36-37 cikiyor ama bana hep kafası sıcakmış gobi geliyor nedense