boymom1_ aşırı yorgun olmamaya calısın gün içinde. Bende bazen cocugu yanıma koydugumu unuturdum sonra bi anda görünce korkardım. Cok kez yaşadım. Tek sebebi asırı yorgun olmamız. Beyin bünye artık kendini kapatıyor. Gündüz uyudukca cidden sizde yatın. Benim evimi en son 💩 götürüyodu. Yoksa baska türlü dinlenemiyordum.o yorgunluk geçince düzelir. Ama o zamana kadar gerekirse eşinizi tembih edin arada uyanıp baksın