Tugbardm Kızlar kızım 1 ay 16 günlük sabah sol gözü çapaklanmaya başladı çayla 3-4 kere sildim çapaklandıkçada temizliyorum kanal masajı yapıyorum ama daha kötü oldu akıyor durmadan. Malum durumlardan hastaneyede gitmek istemedim napsam bilemedim ya
Yegino Tugbardm hemen geçiren bi şey var mı bilmiyorum ama ben çayla silmiştim doktorum da öyle demişti 3-4 günde geçti bi kaç gün geçmeyecekmiş gibi oluyor sonradan düzeliyor merak etmeyin
Mstfaslhnalprsln12 Tugbardm benim de bebeğimde olmuştu yeni doğduğunda sonra ben de çayla sildim doktorum kızdı çay annenin zamanında kaldı diye sonra ılık su ile sil dedi masaj yaptım bide göz damlası verdi çok şükür geçti gözü
Ece123 Tugbardm daha dün göz doktorumuza sordum soğuk su ile dedi bende anlam veremedim oda ısısında ki su ama biz hep ılık su biliriz
Semayamac Tugbardm canim benim cocugumun da oyledi devamli akiyodu duzenli olarak cay pansumani yap 40 dan sonra gecti cok sukur ama duzenli olarak yap ve hergun yika bebisini insallah duzelir benim oglumun duzeldi
Yegino Mstfaslhnalprsln12 bende başta damla istedim çünkü bi kaç gün sildiğim halde geçmemişti ama doktorum vermedi damla, çayla silmeye devam et dedi işte hepsi farklı bi şeyler söylüyo maalesef 😕
Mstfaslhnalprsln12 Yegino aynen canım öyle benim çoçuk doktorum vermişti 5 gün kullandım şükür geçti inşallah senşnkide biran önce iyileşir
Kereminannesiii Tugbardm masaj yaptıkça iltihapı atmış oluyor. Ilık çayla silin sürekli biz atlattık çok şükür
idil1990 Tugbardm cnm ilik su pamukla gun icinde temizle biraz zaman aliyor gecmesi biz bi hafta antibiyotikli damla kullandik gecmedi bende masaj yaptim her emdiginde on bes gunu buldu gecmesi
Mom091 Tugbardm bebeğim bir aylıkken çok kötü çapak olmuştu gözleri yapmadığım şey kalmadı. Doktor netildex damla kullan dedi. Daha kullandığım gün geçirdi. Şuan 1 yaşında her daim evde kapalı paket bulundururum. Bir tek ondan fayda gördük
Deniz_bora Tugbardm bende sürekli pamukla silmiştim yada yüzünü yıkamıştım öyle öyle geçti hemşire şey demişti emzirirken meme uçun geliyordur süt gelmiştir falan 🤷🏻♀️
Hazelnur Tugbardm canim eger anne sutu veriyorsaniz bir pamuga biraz sutunuzu damlatin silin veya gogsunuzu gozunun ustunde biraz damlatin silin pamuk veya temiz bir tülbentle
MarlaSinger Tugbardm masaj masaj masaj. Ama göz diplerine değil tam bu göz pınarından altta burnun kenarlarına doğru aşağıya doğru. Benim kızımda 4-5 aya kadar oldu. Tıkanıklık olurmuş hiç bir şey sürmedim. Damla yazdı doktor bir kaç kez. Masajla geçti
Sibel_ismet Tugbardm biz de de oldu ben sürümle sildim bi gecede geçti bi daha da olmadı çok şükür siz de isterseniz deneyin ☺
MarlaSinger Kaynatılmış su ve pamukla sildim. Bir sildiğim yeri bir daha silmedim bu arada. Masajı da Yukardan aşağı dik bir şekilde yaptım
Zeynur6 Tugbardm valla benim kizimdada vardi doktor bana kremle göz şampuanı verdi hemen geçmişti şükür 🙏inşallah sizinkide gecer