minikdokunuslar Ben bepantol kullanıyorum 1 aylık bebeğim için 1.si bitmek üzere memnunum aslında ama daha güzelleri var mı deneyimlerinizi söyler misiniz ona göre alayım bende 2.yi.
gnsmm minikdokunuslar 10yıllık bebek hemşiresiyim 11aylık anneyim doğduğundan beri oksizinc pembe olanı kullanıyorum çok güzel bir krem çay ağacı yağı var içinde ilk 3ay her bez değişiminde az az sürdüm sonrasında sadece geceleri ve dışarı çıkarken değiştirmem uzayacağı zamanlarda kullanıyorum