İyi geceler arkadaşlar. Kızım 3 yaş 3 aylık. Bu kış 5 6 defa bronşit oldu bir defa zatürre olduğunu söyledi doktor. Kuru yalancı bir öksürükle başlayıp ciğerlerine iniyor ertesi gün ateş ve afedersiniz balgam kusmaya başlıyor çocuk. Dr sürekli antibiyotik ve alerji şurubu veriyor. İyileştikten max 3 4 hafta sonra yine aynı döngü. Artık napacağımı bilmiyorum kaç kutu antibiyotik içtiğini bilmiyorum artık. Çok üzülüyorum normalde çok pimpirikli bir anne değildim ama şimdi aman öksürmesin hastalanmasın diye geziyorum :( alerji doktoruna götürdük tahliller yapıldı sonuç bekliyoruz kontrolümüz 3 hafta sonra. Ama bugün yine kuru kuru öksürmeye başladı korkuyorum yine ciğerine inecek diye..