21 aylık oğluma ekran çok verdim bir aydır vermiyorum ba ba de de demeye başladı alkısbay bay yapıyor önceden yapmazdı işaret etme yok ama herseyi anlıyor top getir dediginde getiriyor mesela saklambac oynarız ceketini getirir dışarı çıkacağında ben uyaran eksikliği olduğunu düşünüyorum otizm gibi mi sizce