sabriyeedemir Bence bu annenin ve bebeğin hazır oluşuna bağlı bir durum. Ben 26 aya kadar emzirdim. 21-22 aylıkken bıraktırmaya çalışsaydım eminim ki çok zorlanırdım çünkü 10 dakikada bir,yarım saatte bir emmek istiyordu. 23 aylıkken biraz azalttı ve sonrasında ben de kademeli olarak sütten kestim. Bizim sürecimiz genel olarak bu şekilde oldu. Sorunuz olursa cevaplarım 🌸