8 aylık kızım var dilinde pamukçuk var neredeyse hergün katbonatlı suyla siliyorum ama hiçbir zaman geçmiyor azalıyor sonra yine tekrarlıyor 2 ay önce antibiyotik tedavisi gördü ondan sonra arttı diyebilirim başka çözümü yokmu bunun acaba doktora fln mı götürsem ilacı varmıdır emiyor ve ek gıda yiyor su içmeye de yeni başladı