olumlu Benim cildim çok kuru. Beeo diye bir krem kullaniyordum yoğun bakim nemlendiriciydi. Cok güzeldi ama simdi pahali onun yerine kuru ciltler için yoğun nemlendirici ne onerirsiniz memnun kaldiginiz krem tavsiye eder misiniz.
umos_ olumlu yves rocher famille bio diye bir kremi var elmalı çok güzel yumuşacık yapıyor cildi kokusuda muhteşem bi bak istersen