Kırkımız yeni çıktı ve ben çok yoruldum artık. Gece bazen 1 saatte bazen 2 saatte bir uyanıyoruz sabah 7-8den sonra bu uyku süresi daha da azalıyor. Sürekli bez değiştir emzir uyut döngüsündeyiz. Kahvaltımı öğleden sonra 14.00- 15.00 da anca yapabiliyorum akşam yemeği yapmaya fırsatım bile olmıyor. Evi sadece toparlayabiliyorum. Temizliği eşim izinliyken yapıyorum. Sizin ilk 1-2 ayınızda böyle mi yoksa bir ben mi böyleyim.