annesininaski_ maalesef dönem dönem oluyor ben emzirmekten pes etmedim uyku aralarında vermeye devam ettim benim bebeğim mamada kabul etmedi biberonda emmiyor bir süre sadece uykuya geçişlerde birde uyanacağını fark ettiğimde tam uyanmadan alıp hemen emziriyorum o şekilde süreci atlatıyoruz ek gıdaya geçtik zaten şimdi 7,5 aylık şu anda daha rahat tabi şimdide diş döneminden dolayı iştahsızlık yaşıyoruz derken bu süreç bitmiyor.