yenianne119 son 3 gündür 4 doktora gittim aynı şikayetle. Rsv kaptık. Gittiğim her doktora antibiyotik yaz diyorum hiçbiri yazmıyor. Biriyle kavga etmek zorunda kaldım. Kendi doktorumuz izne ayrıldığı için reçete yazamıyor. Eczacı tanıdığımdan rica minnet bir kutu antibiyotik alabildim. Bebeğim bugün biraz rahatladı, 3,5 aylık bu arada. Aynı serumla burnun temizle falan, pazartesiye kadar bekleyelim diyor🤦🏻♀️ pazartesiyi beklersem çocuk ya bronşit olur ya zatürre olur diyorum. Doktorların bir tek kendileri biliyor ve başkaları cahil muamelesi yapmaları beni delirtti dün. Oysaki ilaç sektöründe çalışmış, ilaç geliştiren bir insanım, biyokimya, pharmokimyayı bilen biriyim.