7 bucuk aylık ve huyu boyle oldu sebepsiz yere bağırıp ağlama mızmızlanma halinde sürekli sağlık problemi yok. Yüz üst durmuyor emeklemiyor da ama sırt üstü de durmak istemiyor sürekli ağlayarak bağırarak ne anlatmaya calıştıgını anlayamıyorum. Napmam gerek bu durumdan vazgecirmek için asla kızmıyorum ona ama artık çok bunalıyorum