gzd_nhr shd2025 benimde öyle canım 2 aylık 3 günde 1 yapıyor zorlanıyor baya demi bende üzülüyorum. İnşallah bşan önce düzene girer
kizinaasikbiranne shd2025 benimde oğlum 45 günlük ben günde masajla 2 kere zorla yaptırıyorum ve çok yoruldum. 4. Ay bitene kadar devam edebilirmiş bu durum 🤦🏻♀️ bende mama artı anne sütü gidiyorum.
ozibozi Benim de oğlum 3 aylık anne sütü+ mama içiyor 3 günde bir yapıyordu bazen 4 gün bile oluyordu doktorumuz normal dedi ben hipp organik kullanıyordum ama hipp organik combiotic e geçtim o çok iyi geldi 2 günde bir yapıyor tavsiye ederim
minosu shd2025 ahh benimkide günde 3 defa falan yapardı sadece anne sütü alıyordu son zamanlarda sütüm yetmiyor diye günde 1 defa mama vermeye başladım hipp organik combiotic mama aldım kaka yapmaya yine devam ediyordu. Bende kaka düzenli yapıyor zaten hipp organik aldım bugün 3 gün oldu yapmıyor :(( günde 1 defa içiyor kaka yapmamasında bu kadarmı etkilimi şaşırdım
shd2025 kizinaasikbiranne minosu sadeca anne sütü alsalar 10 güne kadarda normal ama bizimkiler mamada alıyor ve mama rahatsız ediyor maalesef
ilknur277 shd2025 1 aylık bebekti sizin gibi 3 gün sonra zamanla 5 6 hatta 10 gün yapmadığı olurdu çok doktora gittim normal diyip geçiştirdiler suan oğlum 18 aylık ve hala aynı değişen hiç bişey yok sadece anne sütüydü bu arada fitil verdim çocuk korkuyor her kaka yapmasında bas bas bağırıyor şimdi iyi bi doktor arayısındayım ben
shd2025 ilknur277 doktorlar her şeye normal diyor ama çocuklar rahatsız oluyor ve bunun sıkıntısını biz yaşıyoruz
sofyaninannesi Bizimkide 2.5 aylık 5 günde bir yapıyor Anne sütü ve mama gidiyoruz Doktor normal dedi
ikicocukbirannee shd2025 bizde 40 günlüğüz bizdede kabızlık var doktorum mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı koymamı söyledi işe yarıyor ekstra karnına yağ ile masajda yapıyorum anında kakasını yapıyor 🌸
shd2025 ikicocukbirannee bende zeytinyağı kullanıyorum doktorum ayrıca kulak çöpüyle poposuna uyarı yap dedi
ilknur277 shd2025 aynen de öyle dil alışkanlıgı yapmışlar hani bi tahlil falan yapsalar bişey çıkmasa hak vericem ama bunu yapmadan normal demeleri de ayrı garip