Melekkus
amansallagitsin
İlkokuldan öncesini hatırlamıyorum ama fotoğraflarımda biyik vs gözükmüyor yalniz ilkokulda kol bacak vs tüylerim vardı cok zorbalandim hatta kaslarım kalınlaştı. Hala kaşlarımı kafaya takarım her kuafor cok güzel kaslarin var demesine rağmen. Hatta şimdi gozluk aldim daha cok gözüme battı rengini açmayı düşünüyorum şimdi. Ergenlikte var olan bacak tüylerim de sertleşti ve kalınlaşti. Annem doktora gidelim dedi ama yıllar içinde o kadar zorbalik gordum ki doktora bile gitmeye çekindim cok utanıyordum. İstemedim. Bi gün tanıdık doktorla karşılaşınca sordu annem kadin doğumcu, o da gelsin tahlil yapalim dedi öylelikle gittim. Ama bisey yok dedi. Liseye başladığımda kendim ağda bantlariyla kollarımı alip anneme göstermiştim bir sevinç, annem de şok geçirip (eskiden boyle şeyler cok siradan degildi ya kaş almak bile) hayır sakin bi daha alma demisti o günü bile dün gibi hatirlarim. Ankarada universiteye gittiğim vakit lazere başladım. Parasızlıktan merdivenalti diyebileceğim bir ablaya gidiyordum. Tuyler bazen döküldü bazen dökülmedi her seferinde yüksek atis olduğu için defalarca yandım. Gözümden yaş geliyordu düşünün. En son abla sen bi doktora git dedi gittim dedim baska doktora git normal değil simdiye etki etmesi lazım dedi. Kadın doğum hastanesine gittim kadin beni dövmekten beter etti, zorla kan tahlili yaptirdim biz tüylü toplumuz gerek yok tahlile diyordu. Zorla kan verdim bisey yok dedi baska doktora gittim bi ilac yazdi 3 kere eczaneye gittim geldim ilac raporla alınması gerekiyormuş eczacı vermiyor kadin rapor yazmıyor raporsuz alınıyor diyor. En son eczacı da halime acıdı bir kac kutu varmis elinde o ilaçtan bana raporsuz ücretsiz verdi. Sonra bi doktora daha gittim bana böbrek ustu hormonun yüksek ondan kaynaklanıyor dedi kadin dogumluk bisey yok dedi hangi hastaneye gideceğimi söyledi. Gittim daha doktorun karşısına oturur oturmaz doktor yerinden kalkıp eliyle boynumu yokladı ve biyopsi istedi. Tiroit kanseri teşhisi aldim teshis sırasında tüylenme sebebini de arastirdilar normalde en fazla 3 olması gereken serbest testosteron hormonunun bende 70 olduğu ortaya cikti. Docentlerin bile hocalarına sordugu buyuk hocalarin falan baktığı bir vaka oldum oyle söyleyeyim. Tiroitlerim alındıktan sonra böbrek ustu hormonu düştü. Serbest testosteron neden o kadar yükseldiğini bulamadılar ilac verdiler baskilasin diye. Sonra lazer tedavileri ise yaramaya basladi şuan tuylerimle ilgili hiç bir sorunum yok diyebilirim