cilginhatun2 Bence para tabii ki bazı şeyleri kolaylaştırıyor ama insanı gerçekten güçlü yapan o değil. İnsan asıl zor zamanlarda ayakta kalabiliyorsa, sabredip çözüm bulabiliyorsa güçlü oluyor. Bir de yanında seni gerçekten anlayan insanlar varsa, o güç katlanıyor. Yani bana göre güç biraz da içten gelen bir şey, parayla tek başına olmuyor 🙂