Kızımın geniz eti alındı ve kulağına tüp takıldı. 4 gün oldu. Etrafımdaki yaptıranlar daha ilk günden çok rahat ettik inanamadık nefesini dinledik sessiz huzurla uyuyordu diyorlardı. Benim kızım gece nefes alamıyorum diye ağlıyor. Burnu tıkalı çok mukuslu ve hala ağzı açık uyuyor. Eskisi gibi aslında. Doktor normal dedi ama merak ediyorum yaptıranların tecrübeleri nasıldı. Zamanla düzelir mi