cokbilmismom canmanayvesuyu büyük temizliği dysonla yapıyorum iki senedir o kadar tatmin ediyor ki kablolu süpürgeyi asla kullanmıyorum çile gibi geliyor
canmanayvesuyu cokbilmismom ya bende v12 var bilmiyorum bazen sinir oluyorum hava yolu tıkalı uyarısı veriyor filtreyi yıkıyorum ilk kullanımda tekrar yıka diyor 😅 benimkinde mi bir sorun var bilmiyorum yani düzenli temizliyorum benzinlikte hava tutuyoruz falan. Mesela halı başlığıyla süpürmek istiyorum her yeri ama parkelerde gözümün önünde saçı çekmiyor bu belki halı başlığı olmasıyla alakalıdır bilmiyorum tam ama büyük temizlikte kablolu kullanıyorum sinir hastası olmamak için 🫠
birgencmom hunilimomy en iyisi kablolu ya sizin dediğiniz modele baktım 6500 civarıydı omu acaba rica etsem trendyoldan bakarmısınız
asilazmazbalkokmaz birgencmom Elektrikli süpürge önerim yok. Ben dik süpürge aldım sadece. Bütün işi onunla görüyorum 🙂
cokbilmismom canmanayvesuyu bilmiyorum ya benimki v15 aşırı memnunum henüz bir uyarı vermedi. Servisle görüşün bir isterseniz onlar yardımcı oluyor komple parça bile değiştiriyorlar
canmanayvesuyu cokbilmismom görüntülü görüştüm bir sorun görmediler garantisi bitti zaten benimkinin bi daha da kaldı öyle 🫠
miabel9 Bende vestel s70 şarzlı süpürge var . Çok memnunum. Çok güçlü bir çekimi var şarzı uzun süre gidiyor . Benim hatam yüzünden bir kere kırıldı servis garantisi bitmesine rağmen sıfırını gönderdi. Servisinden de çok memnun kaldım