Herkese iyi akşamlar 2.5 yaş oğlum burun karıştırmayı ya keşfetti ya da kreşte gördü bilmiyorum ama Bi türlü unutturamıyoruz biraz da inatlaştı sanırım yapma desek de görmemezlik den gelsek de eli sürekli gidiyor. Zamanla geçer mi sizler yaşadınız mı nasıl unutturdunuz tavsiyelerinizi bekliyorum