Lazziya23 Merhaba Hanımlar 3 yaşına az kalan bir oğlum var hani derler ya yıldızı düşük yemin ederim öyle bu yaşa kadar 2 kırık yaşadık defalarca hastalıklar ameliyat oldu bir kere de yani isyan etmiyorum Allah dermansız dert vermesin şükür ama 3 sene sonra ilk defa perşembe 2 günlük bir yere gideceğiz ve dün yine hastalandı şimdi ateşe çevirdi gerçekten ne yapmam gerek bilmiyorum artık sürekli bir şey olacakmış gibi hissediyorum çok yoruldum
Aslimm Çok iyi anlıyorum sizi ama bazen her şey bizm komtrolümüzde olmayabiliyor. Eminim siz elinizden geleni yapıyor , dikkat ediyorsunuzdur. Rabbim şifa versin , dermansız dert vermesin 🌸
Aslimm Lazziya23 haklısınız , bende aşağı yukarı benzer durumlar yaşıyorum. Sadece geçecek inşallah diye kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum. Bronşiolit olduk hastanede yattık ve Ocak ayından bu yana üç kez acile gittik tıkanarak. Bu hafta alerjik olabilir dendi ve koruyucu tedaviye başladık
Lazziya23 Aslimm allah şifa versin asla kıskanmıyorum allah daha iyi etsin ama çevremdekilere bakıyorum yani bazen diyorum bir benimkinemi asla kimsenin çocuğuna bir şey olmasın tabi de ne bileyim ya siz anladınız
Aslimm Lazziya23 çok iyi anlıyorum ,insani bi duygu bu da. Dua edelim bol bol Rabbim cümle evlatlarımıza şifa versin inşallah