Bebeğim 7 aylık dün ek gıdasında sabah yumurtanın içine az ıspanak koydum. Akşam ki yemeğinde 2 çeşit yaptım. 1. Si sebzelerden oluşan kabak, kereviz, havuç, kırmızı biber, soğan gibi karışık sebzelerden oluluyor. Diğerinde ise kırmız ve yeşil mercimek, bulgur, karabuğday, pirinç karışımından oluşan lapa pilav ve yanına yoğurt. Bebeğim bugün ilk defa 4 kere kaka yaptı. Kakası yeşil siyah karışıktı. Bu şekilde karıştırdığım için olabilir mi hata mı yaptım acaba böyle karıştırmak doğru olur mu daha az çeşitli mi yapmak lazım