Birgaripcihan benim oğlumda öyle 2 yaşına 1 aydan az kaldı ve sanırım son 4-5 aydır böyle annem taşısın, annem yedirsin annem, annem, annem başka bişey yok. Gurbetteyiz bide hani böyle zaten hep yanındayım. Eşimde çoğunlukla evde iş saatleri dışında ilgili bir baba ona rağmen hemen gözü beni arıyor. İnan bazen büyük oğlumun toplantısı yada cilt bakımı veya lazer günüm oluyor o bi saat eşim oyalamak için mahvoluyor o gün sürekli bi anne yoklaması çekiyormuş yani inşallah geçecek diye ümit ediyorum büyük oğlum pandemi dönemi olduğu için onunla pek ayrı kalamadık o yüzden anlayamadım yani zaten bi evin içinde geçti bebeklik dönemi de küçük oğlum zorluyor. Sizin bebeğiniz emiyor mu acaba ben diyorum acaba ondan da mı böyle canı sıkıldıkça emmek istiyor falan yaşında bıraktıracağım bende bir ay kaldı nasipse ama ondan mı aranıyor beni acaba diyorum 🤔