Bebeğinizi düzenli aile hekimliğine, aşıya ya da doktor kontrolüne götürmeyi düşünüyor musunuz?Aylık muayeneler ve yakın zamanda aşımız var. Ciddi bir durum yoksa kontrollerinizi iptal edin diyorlar. Aylık izlem olsa neyse ama aşı randevumuz olması kafamı karıştırıyor. Hastanelere gidecek olanlar ne gibi tedbirler alacaksınız?