Bayadır bahsediyorum bi aydır 3 kez kan verdik alt ast ck değerleri yüksek yani çok degil ama sınırım az üstünde sonuç olarak degerimiz düşmüyor. Gastro ya yönlendirdiler gidicez. Bu dogrultuda doktor nelere bakar nelere dikkat eder neler duyarız varmı giden bilgi vermek isteyenn cok sevinirim🙏🏻