İyi akşamlar 2. Gebeliğim 6 haftalık ilk gebeliğim sürekli riskliydi sancılı ağrılı geçmişti ilk 5 ay o yüzden kıyas yapamıyorum sizlere sormak istedim. Şu anda ağrım var genital bölgemin üzerinde bir ağrı var bazen şiddetleniyor ama sürekli bir ağrı var normal mi?