Merhaba anneler. Kızım 7 aylık doğduğundan beri gaz sancısı olan bir bebek.Denemediğim gaz damlası kalmadı. Bitkisel şeyleri de denedim. Masaj da yapıyorum. 2 aydır emerek uyuyor galiba gazı olmasında bu da etkili ama bıraktıramıyorum buna çözüm var mı önerisi olan varsa söyleyebilir mi? Doktor ek gıdaya geçince artarsa çocuk gastroentorolojisine götürün dedi. Bu durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım? Bu bölüme götürsem bebeklerde nasıl süreç işliyor bilgisi olan var mı?