oglusannesii Kızlar merhaba oğlum 55 günlük 1 kere tırnağını kestim sorun olmadı az önce yine kesiyordum bir anda uyandı etini kestim yanlışlıkla çok az mızmızlandı azar azar kan akıyor çok üzüldüm ya
eymenku oglusannesii ve önündeki süreçte yaşanacak sorunlara merhaba demiş oldunuz tırnak kesmek bizde de hep bir problem 14 aylık hiç alışmadi bende 4 aylık civarı kesmiştim etini biraz kanamisti ama çok değil evde batikon tarzı antiseptik bir ilaç varsa temi bir bez yardımı ile silin orayı onun dışında başka bişey yapmanıza gerek yok
Hiilyuss oglusannesii geçmiş olsun ben de kesmistim bir kez yenidoğanken hem de ikinci bebegimdi tecrübeli oldugum halde 😂 olabiliyor yani şuan 2 yas tırnak kesmede de sorun yasamıyoruz ğstteki yorum için söylemek istedim