Kızlar 1 yaşında bebeğim büyüyen beşikler varya onda yatıyor kendi odasında ama çok fazla hareketlenmeye başladı artık çoğu zaman uyanınca ağlamıyor öylece yatakta oturuyor yada ayağa kalkıyor gündüz problem değil ama gece çok fazla uyanıyor uyanır asagı sarkar duymam diye korkuyorum beşik kısmını artık iptal edip baza şeklinde yatağında mı yatırsam diye düşünüyorum yatak yanı korumalık koyarım en azından düşme sorunu olmaz böyle yatak kullanan varmı? Yatak yanı korumalıklar iyi oluyor mu