seher577 evet her şey eskisi gibi hiçbir zaman olmayacak ama kişiye ve hayata göre değişir. Kreşe anaokuluna başladığı zamanlarda eğer çalışmıyorsanız özgürsünüz. Çalışıyorsanız da zaten büyümesine gerek yok, işe başlayınca çocuğu bakacak olan kimseye bırakıp çıkıp gidiyorsunuz işinize. Bebekle çıkabilmek de herkesin kolayca yaptığı bir şey değil, bu da bebekten bebeğe yaşanılan ortama göre değişiyor.