simaydmr simdiki aklim olsa 5. Aydan tadimlara 6. Aydan da öğünlere başlardim çok geç kaldigimi dusunuyorun 6. Aydan basladigim icin zaten ufak ufak yiyor başta ne kadar gec olursa surec o kadar uzun oluyor 1 yasinda bebek hala mama iciyor bagirsaklari alisamiyir kabiz oluyor vs hep sorunu yani