Kızım 21 aylık oldu bugün yaklaşık iki haftadır iştahsız yani ne versem ikincisini istemiyor ağlıyor. İlk grip ve diş atağı dedik ama sonrasında yemediği için kabız olduğunu anladık. Dışarı da bir şeyi yok ama evde kıyametler kopuyor. Dunkosoft şurup aldık 72 saatte etki gösteriyor diyolar, birde fitil fitilden sonra kakasını yaptı ve çocuk inanılmaz rahatladı. Ama yemek yemeyi çoğu defa reddediyor sizce neden? Bu durumu yaşayanlar var mı çok üzülüyorum ne yaşsam fayda etmiyor