sevvalcimm benimki şu an 16 aylık. Aslında 12-13 aylarında falan anne demeye başladı ama mesela toplasan 10 kere dememiştir öyle bir durum😅 Hani bazıları demeye başlayınca sürekli söyler ya annesinin yanına gidip anne der istedigi bir şeyi gösterir ya da annee diye ağlar falan bizimki daha full sürekli olarak anne demiyor. Yani dediği anların da bazıları aklimda mesela bir kere saçımı kurutuyodum koş koş yanıma geldi gülerek anne dedi, bir kere onun bulunduğu ortamdan uzaklaştım diye arkamdan anne dedi vs böyle belli olaylarda söyledi net bir şekilde. Ama sürekli olarak ne zaman demeye baslıcak merak ediyorum 🤷🏻♀️😅