Aysima58 Kızlar kimyasal gebelik geçirdim 8 Nisan’da değerim yükselip düşmeye başladı 12 nisandan beride kanama devam ediyor yoğun bı şekilde bir azalıp bir artıyor ne zaman bitecek acaba uzun süreli mi sürüyor yaşayan başına gelen varmi
Aysima58 Minikkoalam0404 değerim şuan 20 de 34 den düştü 4.kan verisim böyle uzun sürmesi normal mi acaba cuma kan vermeyi düşünüyorum tekrar yaşayan varmı acaba bu durumu böyle uzun surmesini