Bebeğim 8 aylık tadımı geçip normal yemesi gerekirken hâlâ yemiyor etrafımda ki bebekli olan kişilerin bebeklerine bakıyorum hepsi eline alıyor yemeği eliyle yiyor ama benim bebeğim yemeği eline alıyor ama ağzına asla götürmüyor 6 aylıkken yedirmeye çalıştım yemedi alerji riski vardı o yüzden çoğu şeyi yediremedim ve şuan hiç yemiyor küçük tabakla koyuyorum onu bile zor yiyor yarısını zaten dışarıya döküyor kısacası bebeğim eline alıyor ama ağzına asla götürmüyor napcam bilmiyorum ben götürüyorum ağlıyor gerçekten yemediğini gördükçe çok üzülüyorum bana yardımcı olurmusunuz napmam gerekiyor 😔🥺