Merhaba arkadaşlar oğlum doğdu doğalı yüzüstü durmayı sevmiyordu. Hiçbirmzaman emeklemedi şuanda 10.aya 2gün var girmemize. Yürüteçte çok güzel geziyor ama iri bir bebek o yğzden yürütec küçük geliyor bacakları çok katlanıyor siZce ne almalıyım ne yapmalıyım