6 gün kaka yapmadı kasıyordu kendisini yapmamak fark ettim ki çatlattan dolayı yapmıyor. Gazını bile çıkartırken canı acıyor çok ıkınıyor bazen ağlıyor yaptıktan sonra neşesi yerine geliyor. Şimdi kakası 3 güne 1 e düştü. 2 gündür madecassol+ teramysin karıştırıp sürüyorum poposuna doktorumuz söyledi günde 4 kez sür dedi. Rahatladı gibi ama kaka en son dün yaptı. Ikınması azaldı ağlamıyor da artık. Ne zaman geçer acaba başına gelen var mı çok üzülüyorum haline 😔