Kızlar selam bebeğim yeni 12. Ayına girdi ama asla bir ek gıda düzenimiz yok asla belli bir öğünümüz yok veriyorum önüne sunuyorum hep yedirmeye çalışıyorum ama hep reddediyor. Taneli yiyecekler hele asla yemiyor sadece yoğurt ve çorba içiyor sağlıklı şeyler yediremiyorum öğünü oluşturamıyorum deneyimli anneler yardım edebilir mi çok üzülüyorum nasıl düzelir bu durum