Bebeğim tam 5 aylık atak sürecinde memede uyumaya başladı yaklaşık 2 hafta kadarda annemlerde kaldım ve bu süreçte yabancı ev yeni insanlar derken iyice memeye düştü şimdi eve geldik ama ben kısa sürede tükendim. Gündüzleri sorun yok ama geceleri sürekli uyanıyor meme olmadan uyumuyo ve hep tek tarafına dönük yatıyor mecbur hep aynı memeyi veriyorum artık acıyo yani. Ve geceleri bende tek yöne yatmaktan uyuştum. Memesiz uyutmak istiyorum tavsiyeleriniz nedir? Nasıl alıştıracağım