cicibebek derece kademe olayını saymazsak aynı mantık sayılır. Yani dışarda sürme imkanım bulunduğum yer müsait olsaydı normal bisiklet isterdim. Bekarken normali kullanıyordum o çok çok daha keyifli ama bu da evde bişey izlerken vs iyi oluyor zaman akıyo