mombabe çocuğuna göre değişir bence. Birkaç hafta önce 6-7 saatlik araba yolculuğu yaptık. Uyku saatine denk geldiği için oradan süre kazandık. Yanımda bolca atıştırmalık, meyve vs aldım. sticker kitabı, kitaplar, boyama kalemi, kağıt, oyun hamuru sevdiği oyalandığı ne varsa aldım. Arada mola verdik. Hareket etmesine izin verdim. Mola yerinde oyun alanı vardı orada biraz deşarj oldu yola devam ettik. Normalde ekran vermiyorum ama uzun yolculuk yapmamız gerektiğinde bu konuda esniyorum. Dönüşte yolumuz 3-4 saatti onda mesela son 20 dakika dayanamadı. Telefondan bluey, peppa pig falan açtım